Hond komt om het leven bij brand in appartement

(VIDEO) Assen – De brandweer van Assen is donderdagmiddag uitgerukt voor een woningbrand in een appartementen complex aan de Van heuven Goedhartlaan in Assen. Toen de brandweer ter plaatse was kwamen er al dikke rookwolken uit het appartement.

De bewoonster was tijdens het ontstaan van de brand in haar appartement, ze is in de ambulance nagekeken omdat zij rook had ingeademd.

Een hond die ook in het appartement aanwezig was is overleden.

Door snel ingrijpen van de brandweer kon erger worden voorkomen. De omliggende appartementen werden uit veiligheidsoverweging ontruimd.

Foto&Video: Erik Smit/MeterNieuws.nl