Hoogeveen: twee mensen onwel door verflucht

(VIDEO) Hoogeveen – In een woning aan de Bentinckslaan in Hoogeveen zijn zaterdagavond twee mensen onwel geworden. Waarschijnlijk hebben ze giftige verfdampen ingeademd.
Er werd melding gemaakt van een mogelijke koolmonoxidevergiftiging, maar uit metingen van de brandweer bleek dat dat niet het geval was.

Het tweetal was in huis aan het verven, vermoedelijk heeft dit de lucht veroorzaakt waardoor ze onwel werden.

Beide personen zijn naar het ziekenhuis overgebracht.

Foto & Video: Glenn Hoekstra/MeterNieuws.nl